andreyandreenko Опубликовано 8 Октября, 2025 в 08:32 Post #14984 Опубликовано 8 Октября, 2025 в 08:32 (изменено) Доброго дня! Підкажіть яка може бути причина того, що автоматично не змінюєсться статус замовлення після успішної оплати на той який вказаний в налаштуваннях способа оплати? Проблема актуальна як для еквайринга так і для оплати частинами. Перший (обовязковий статус) застосовується ок. Якщо платіж неуспішний також ок. А от коли успішний, то статус замовлення не завжди змінюється для еквайринга, а для оплати частинами ніколи не змінюється. Пробували гратися зі статусами замовлень змінюючи їх для успішної опплати - безрезультатно. Изменено 8 Октября, 2025 в 08:34 пользователем andreyandreenko
ab.developer.lev Опубликовано 8 Октября, 2025 в 11:44 Post #14985 Опубликовано 8 Октября, 2025 в 11:44 @andreyandreenko Перевірте лог запитів до сайту на предмет наявності строки "?dispatch=payment_notification." Траплялися випадки що запити від банків блокувалися на рівні хостингу (було на Захід хост при активному налаштуванні Layer 7 захист)
andreyandreenko Опубликовано 9 Октября, 2025 в 05:03 Автор Post #14986 Опубликовано 9 Октября, 2025 в 05:03 @ab.developer.lev В тому то і справа, що відповідь від банку про успішне оформлення заявки приходить: Ответ платежной системы Кредитна угода ПЧ підтверджена клієнтом. А статус замовлення автоматично не змінюється на той, що вказаний в налаштуваннях способу оплати при успішному оформленні заявки
ab.developer.lev Опубликовано 10 Октября, 2025 в 12:26 Post #14988 Опубликовано 10 Октября, 2025 в 12:26 @andreyandreenko В такому випадку створіть тікет, перевіримо на місці
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать аккаунт
Зарегистрируйте новый аккаунт в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти